المشاركات الشائعة


سابوني لما السكة كانت سد نسيوا إنها مابتثبتش عارف إن الصدمة بجد أنا مش هقدر حد أنا مش هقدر حد أنا مش هقدر حد نزل المايك Check بعمل للNike check ⁩ إنت بتدفع في الLike check مازيكتي Copyright check نجم أبو الفداه صور و كدة اللي يكلمك أنا مش هنا براب عشان عليا ديون اسددها الرابرز دي شلت بشيلها بهبدها دخل ناتشها مجرم هاوي بصمات على المشهد بقلب الأعشاب و أنا بشهق من كتر الأعداء أنا بزهق صنع في مصر زي بيسكو بتكلم فتلقائي بتسكت أنا اليونيسكو أنا و صاحبتك في الديسكو سابُونِي لَمّا السِكَّة كانَت سَدَّ نسيوا إِنَّها مابتثبتش عارِف إِن الصَدْمَة بِجِدّ أَنا مَشَّ هقدر حَدّ أَنا مَشَّ هقدر حَدّ أَنا مَشَّ هقدر حَدّ قرص بيتمشى في زوري بسرعة خد تليفوني صورها Story ولا هغير لوني ولا يطير صوتي أصله قد هنيدي كدة صغير naughty أنا تافه زي هدفك لو مش سالك أبيو كرفك حقدك عليا دا تلفك والعة معايا زي النجفة أنا Avatar أنا أزرق زي الطفل مش مصدق شايف البنك مسدس عشان بفضي الخزنة أخصامي دبان فبهش أخصامي خرفان جابوا صوف و بيكش أنا داخل أنش جوز هند و لمون لو عطشت مش هسجل إلا و رجلي في الطشت سابُونِي لَمّا السِكَّة كانَت سَدَّ نسيوا إِنَّها مابتثبتش عارِف إِن الصَدْمَة بِجِدّ أَنا مَشَّ هقدر حَدّ أَنا مَشَّ هقدر حَدّ أَنا مَشَّ هقدر حَدّ اعملي مصلحة اعملك مصلحة اعملي مصلحة اعملك مصلحة تجبلي مرة ساعة تجبلي مرة ساعة أجبلك مروحة انا مصلح وانت مصلح احنا الاتنين بنصلح قبضني اقبضك نفضلي انفضك قبضني اقبضك نفضلي انفضك هتخبي من ورايا هتبقي مطواحة هتخبي من ورايا هتبقي مطواحة بس خلاص

About hassan muhmd

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
«
Next
رسالة أحدث
»
Previous
رسالة أقدم

ليست هناك تعليقات:

Post a Comment


Top